شما با ثبت‌نام در سامانه‌ی ربیت در واقع با قوانین و مقررات استفاده از آن موافقت کرده‌اید. در صورتی که شما به عنوان نماینده‌ی یک سازمان یا شرکت در سایت ثبت‌نام می‌کنید در واقع شما به عنوان نماینده‌ی شرکت یا سازمان قوانین استفاده از وب‌سایت را پذیرفته‌اید.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید تمامی اصول و رویه‏‌های سامانه ربیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تغییر و به‌روزرسانی قوانین استفاده از وب‌سایت و سرویس‌ها

شرایط استفاده از وب‌سایت و سرویس‌ها به دلایل مختلف در هر زمان ممکن است تغییر کند، آخرین نسخه به‌روزرسانی‌شده‌ی این قوانین همیشه در ربیت بارگذاری می‌شود.

سیاست حفظ حریم خصوصی

سامانه ربیت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. سامانه ربیت متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کرده و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده از سامانه را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سامانه ربیت، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

کپی‌رایت

تمامی مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات سامانه ربیت، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر، داده‌ها و کلیه محتوای تولیدشده توسط سامانه ربیت جزئی از اموال شرکت “گروه ایده‌سازان فناوری ویستا” محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار سامانه ربیت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای سامانه ربیت محفوظ می‏‌دارد.

مجوز و دسترسی به سایت

شما مجوز محدودی برای دسترسی و استفاده شخصی / سازمانی از داده‌های روی این سامانه دارید و مجاز به دانلود یا تغییر آن نیستید و این امر تنها با رضایت کتبی شرکت “گروه ایده‌سازان فناوری ویستا” یا مالک داده‌ها ممکن می‌شود.

همچنین پرسشنامه‌های موجود در بانک پرسشنامه‌های ربیت قابلیت استفاده برای کاربران را دارد اما امکان تغییر آن در بانک پرسشنامه‌ها وجود ندارد و نسخه تغییریافته در پروفایل خود کاربر ذخیره می‌شود.

حساب کاربری

اگر صاحب حساب کاربری در ربیت هستید، مسئولیت حفظ محرمانگی اطلاعات خصوصی و شخصی (نام کاربری و رمز عبور) را برعهده دارید. شما مسئول تمام فعالیت‌هایی هستید که تحت نام کاربری و رمز عبور شما انجام می‌شود. سامانه‌ی ربیت دارای حق فسخ حساب، ویرایش و یا حذف محتوا و لغو سفارشات است.

محتوای کاربران

در صورتی که اطلاعات تولید یا به‌اشتراک‌گذاری‌شده شامل قانون مصادیق مجرمانه شود، مسئولیت آن به عهده‌ی تولیدکنندگان است و ربیت این حق را دارد که دسترسی به این سرویس را سلب و محتوا را در اختیار مسئولین ذی‌ربط قرار دهد.

اشتراک‌گذاری و نظرات

بازدیدکنندگان می‌توانند تا زمانی که محتوا را به شکل ناخوشایند، غیرقانونی، اعتراف، تهدید، نقض حقوق مالکیت معنوی، تهاجم به حریم خصوصی یا هرگونه صدمه به اشخاص ثالث مورد استفاده قرار ندهند، آن را اشتراک‌گذاری کنند. محتوا باید فاقد ویروس‌های نرم‌افزاری، تبلیغ کمپین‌های سیاسی و دعوت تجاری باشد. در صورت عدم‌رعایت موارد ذکرشده سامانه ربیت تمامی حقوق را در جهت حذف و یا ویرایش نظارت محتوا داراست.

قیمت‌ها و پرداخت‌ها

با خرید اشتراک اجرای پروژه خود، شما تضمین می‌کنید که اطلاعات کارت بانکی که برای پرداخت استفاده نموده‌اید متعلق به شماست یا اجازه و اختیار استفاده از آن را دارید. قیمت‌های ارائه‌شده برای هر یک از پروژه‌ها بدون محاسبه‌ی مالیات نشان داده شده و هنگام پرداخت مالیات هم به این قیمت‌ها اضافه خواهد شد. قیمت‌ها با توجه تغییر سرویس‌ها، مشخصه‌های پروژه شما و سایر دلایل ممکن است تغییر کند بنابراین در صورتی که شما قبل از تغییر قیمت‌ها طرحی را خریداری نموده‌اید دسترسی شما تا پایان مدت زمان طرح محفوظ خواهد بود، ولی برای ثبت طرح جدید باید هزینه جدید را پرداخت نمایید.

راه‌های ارتباطی

راه ارتباط با ما الکترونیکی است. هر بار که به ما ایمیل ارسال می‌کنید یا از وب‌سایت ما بازدید می‌کنید، با ما ارتباط برقرار می‌کنید. البته در صورت بروز مشکل می‌توانید با شماره‌های تلفن‌های بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید. ما همچنان به برقراری ارتباط با شما با ارسال پیامک ادامه خواهیم داد و شما را از آخرین تغییرات و داده‌های بارگذاری‌شده روی سامانه مطلع خواهیم کرد. توجه داشته باشید که 1000000321، تنها شماره‌ای است که سامانه ربیت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان سامانه ربیت، با هر شماره دیگری تخلف و سوءاستفاده از ربیت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیل info@rabit.ir اطلاع دهید. همچنین 1000000321، سامانه ارسال پیامک است و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.